Bir süredir bebeğim tek bir yerde toplanıyor sertleşiyor bir kaç saniye sonra normale dönüyor 3-4 gündürde alt tarafım çok ağrıyor ve sadece sağ tarafım ağrıyor pijamamı giymek için bile bacağımı kaldıramıyorum çatı ağrısı oluyor sanırım bu dünde 2-3 kere kasıklarıma bir sancı girdi çok kısa süreli. Böyle birşey yaşayan var mı?