Merhaba kızlar dün sabah saatlerinde acil olarak hastaneye gittik ve hemen sezeryan doğuma alındım ne olduğunu anlamadan suyum gelmiş ve sancım vardı beklenmeyeceğini erken doğum olduğu in hemen alınması gerektiğini söyledi doktorumuz ve ameliyatla alındı kızım sonrası benim için berbat geçen bomboş boşlukta kaldığım saatler başladı kızımda solunum sıkıntısı yükseldi ve acil olarak antalyaya gönderildi alanyadan özel bir hastanede yogunbakım da yatıyor şimdi kızım bugün doktor ile görüştüm sanki ordan çıkamazmış gibi konuştu kahroldum daha ben hiç görmedim dokunmadım ama doktor yerle bir etti beni aranızda bu sıkıntılardan yaşayıp küvezde olupda çıkan varmı aceba dualarınıza ihtiyacımız var nolur duanıza bizide ekleyin ihtiyacımız var 🙏🏻🙏🏻