Kim gelebılıyorsa o gelsın sonucta kımsesı olmayan ınsanlar var ben bu konuda cok hassasım bazı kadınlar aaaa annen gelmeyecek mı annem olmadan doguramam sen nasıl boylesın. Bazı ınsanlar cok düşüncesız bazısının annesı yok belkı cok uzakta belkı gorusmuyor. Bı de onun stresıne sokuyor ınsanlar bırbırını.