Hirabia Kızlar adetime 4 gün var beta hcg normalde 0.1 yada 0.5 çıkardı şimdi 1.73 ihtimal varmı sizce??
Gamzee_ Hirabia canım benimde 3.73 çıkmıştı regliden önce 2 gün sonra içim rahat etmedi senin gibi baktırdım 33 olmuştu ama kimyasalla sonuçlandı bence bekle adetin biraz geçsin öyle yap çok zor biliyorum ama 😊 inşallah hayırlısıyla olur 💕
sevval55 Benimde gebe olmadıgım her ay 2-3 cıkardı 5e kadar normal öyle cıkması heveslendirmek istemem sizi
Hirabia Savsav inşaAllah yükselir canım benim ama bence umut var çünkü benim normalde 0.1 yada 0.5 çıkardı 1.73 beni şüphede bırakmıştı belirtin varmı
Deletedmom0043 Hirabia canım benim de bir defa 2.7 çıktı sonra regl oldum. Varsa yükselir zaten yoksa da adet olursun