Merhaba kızlar gecen hafta muayne için hastaneye gittim, hersy yolundaydı cok şükür doktoruma hareketlerini hissetmediğimi söyledim oda yatıs seklinden kaynaklı vs dedi, ben haftalardır hissetmiyorum bebek içerde kıpırdamıyor mu sonucta bu yatıs sekli değişmez mi artık benim gebeliğim bu şekilde mi olcak acaba merak ediyorum, doktorumda acıklamadı bende o an saskınlıkla sormadım