Cemreberil 35+3 üz bizde bendede devamlı idrar yolu enfeksiyonu var antibiyotik kullanıyorm mecburen 😔 adet ağrısı gibi ağrım oluyodu hatta acile gittim acaba doğum sancısımı diye dayanamadım. Belimden kasıklarımı doğru sancı giriyordu. Ama değilmiş 🤷🏻♀️ Enfeksiyondan kaynaklı oluyormuş 🤦🏻♀️ İlaca başlayınca sancımda geçti. Arada belime ağrı vuruyor oda bebek büyüdüğü için ayakta kaldığımda filan ☺️