Smyr16 Kızlar merhaba 19+5 olduk ufaktan alışverişe başlamak istiyorum,hangi aylara yoğunlaşayım,hangi kıyafetlere fazla ihtiyaç oluyor?tecrübeli arkadaşlardan cevap bekliyorum
Ozican Smyr16 aynı haftadayız sizinle.Bende internetten araştırıyorum.Ben hastane çıkışı aldım şimdiye kadar 10 lu ve 5li.Bir de tulumlarını aldım.Araştırıyorum indirimden kaliteli ve marka almaya çalışıyorum 🤗
Burcuveburcum Smyr16 Bolca çıtçıtlı,ağız mendili,önlük ve çorap en çok kullanılanlar😉 Tulum,ayaklı altlar ve kışsa polar battaniye yazsa müslin örtü candır👍
minikkurabiyem2019 Smyr16 internetten civilden cıtcıtlarjnı mendil corap onluk bunları aldım . Dündem en ucuz bebek marketinden bir kac bişiler aldım . Takımlarınıda cıvılın magazasına gidip aldjm 😌