Kızlar merhaba, bebek arabası seçimi için yoğun bir araştırma içerisindeyim son iki haftadır gözüm sadece Kiwi markasının Egg 6in1 modelini görüyor. Bu ürünü alan, kullanan veya almayı planlayan kardeşlerim var mı diye merak ediyorum. Eğer kullanıcıları varsa yorumlarını paylaşırsa çok sevinirim.