Kizlar 12 haftalik hamileyim dunden beri karnimda asiri bi agri var yatsam da gecmiyo gecer gibi oluyo ama sonradan yine devam ediyo cok sukur kanamam falan yok bugun doktora gittim crinone jel verdi agri icin bebek iyiymis neden olur acaba bi fikri olan varmidir korkuyorum bebege bisey olur diye