Ben de beşinci ayımdan beri kullanıyorum, şu an 34. haftadayım. Sağ bacağımda varis çıktı üç tane. Sıcaklarda gerçekten çok zor. Sabah yataktan çıkmadan giyip, gece yatağa girince çıkarıyorum. Ağrılara kesinlikle çok iyi geliyor ama bazen akşamları çok zorlanıyorum gerçekten çorapsız çok daha rahat bi hamilelik geçirebilirdim. Buna da şükür 😔