aysenur25 Hazelkrnz Ben kullandım şuanda da kullamaya devam ediyorum 2 günde bir oluyorum yapılırken biraz yanıyor yağlı bir iğne olduğu için sonrasında biraz sızı olup geçiyor ben 2 günde bir yaptırdığım için artık sertleşti ve ağrı yapmaya başladı
HandeYavuz Hazelkrnz ben 5. Haftamdan beri oluyorum canım şu an 20. Haftadayım bir sağ taraftan bir sol taraftan haftada bir yaptırdım bi sıkıntı olmadı canım ama anında yanma acı yapıyo hele ki hızlı vurulursa daha çok acıyo sanıyorum ki