Kizlar bişey soru cam 33+4 olduk sağ tarafıma baskı oluyor gibi bebek vuruyor gibi sanki bu normal mi? Bide akıntı çoğaldı böyle süt rengi gibi bazen katı gibi bazende yine süt rengi akışkan bacaklarim 'dan aktığı oluyor bu normal mi yoksa doktora hemen gitmelimiyim ayin 5ine Bidaha ki kontrolum?