Arkadaşlar merhaba ben suan 25+5 deyim kan uyuşmazlık testim var 28. Haftada tekrar gel demişti doktor randevu aldım ayın 9 'na verdi o zamana kadar sizce zamanım geçmiş oluyor mu beynim dondu şuan hesaplayamiyorum birde 28. Haftanın icin de mi yoksa girmeden mi yoksa bitince mi kafam karıştı