nurr_kbr Bebeklerinizin hareketleri nasıl kızlar? Benimki çok yavaşladı, sakin sürekli. Tekme olayı olmuyor artık sadece döndüğünde fln hissediyorum.
ChubbyOrange nurr_kbr Canım bende öyleyim tekmeyi falan hissetmiyorum ancak dönerse hıçkırırsa onları hissediyorum inanılmaz hareketli bir bebiş değildi zaten şimdi tekmeleri falan da olmayınca hareket etmiyormuş gibi geliyor bana da :)
Tugceleventsoy nurr_kbr valla maşşallah benim ki hissettimi bilmiyorum dün doğum tarihi aldık daha bi hareketlendi ama 32 34 yavaşdı anne yorulursa bebekde yavaşlar demişti yada belli haftalarda alanları daraldığı için yavaşlayabilir demişti
Oglusannesii nurr_kbr biizimde öyle eskisi gibi kıpır kıpır değil az ama şiddetli ediyor ama herkes aynı şeyi yazıyor
Sngl16 nurr_kbr 37+3 deyim geçen hafta kontrolüm vardı nstde hareketleri çok yavaş çıktı hareketli değildi önceki günlerde farkındaydım doktor takip et böyle devam ederse gel dedi 2 gün devam etti 3. Gün kendine geldi kızım şimdi normal hereket ediyor şükür 🙏🏻
Suleeebetul 37+5 iz bizde de öyle ama uyanık olduğu zamanlar dirseklerini felan çok diriyo onları hissedyrm
nurr_kbr Suleeebetul evet bu ara çok hickiriyor benimki de genelde sabahları ve akşamları oluyor günde iki üç kez uzun sürüyor biraz.
nurr_kbr Suleeebetul dirseğini fln ben ayırt edemiyorum 😀 arada binkaburgalarima ayaklarını koyuyor onu anliyorum ama sakın bi kız olucak galiba :)
nurr_kbr ChubbyOrange evet canım çok hickiriyorlarmis bu haftalr da. Cigerlri gelişiyor deniyor forumda bı kaç kişiden duydum.
nurr_kbr ChubbyOrange ben bı de kan sulandırıcı iğne kullaniyordum şimdiye kadar bu günden itibaren doktorum birakmami söyledi açıkçası korkuyorum bişey olucak diyede sürekli takip ederim doğuma kadar
nurr_kbr Oglusannesii 25.haftadan 31 e kadar fln gayet iyidi sonrasında yavaşladı şimdi daraldikca iyice yavaşladı dönüyor bazen inip çıkıyor gibi oluyo :) o kadar
nurr_kbr Sngl16 nst ye aç iken baglanmayin o da etkiliyor bana hemşire iyi bı kahvaltı yap öyle gir diyor hep
Hanife1 36+4teyiz hareketlerinde azalma yok aynı ama hareketleri sertleşmeye başladı canım acıyor bazen 😊
nurr_kbr PrenssAnnesiiii yani bencede normal bazı bebekler özellikle de erkek bebekler çok hareketli olurmuş benim kız sakin canı isterse canımı yakıyor 😁