Kızlar dünde yazmıştım buraya aslında 38+3 günlüğüm nişanım pazartesi gecesi geldi , kendimi aşırı hafif hissediyorum sanki hamile değilmişim gibi hatta dünden beri temizlik yapıyorum bu sabahta çok erken kalktım asla uykum yok ve çok enerjiğim😂 bugün belim ağrıyor bide beyaz akıntım var hep günde kaç defada büyük tuvaletime çıkıyorum bu akıntıyla doğumun bir ilgisi var mı burda bazıları sancımızı hissetmiyoruz diyorlardı nstde çıkıyor ama falan ne yapmalıyım sizce🙂🙏🏻