secret006 Merhaba arkadaşlar 🥰 2020 mart anneleri olarak keseyi kalp atışını duyanlar var mı aramızda 😍 bizim ki henüz çok minik yarın doktor kontrolümüz var keseyi görmeyi umuyoruz 💜
Deletedmom2224 secret006 6+1 de keseyi gördük hafta Ya da kalp atışını görürüz inşalalh 🤲🏻 hepsi sağlıkla gelsin 💕💕
Pinar-34 secret006 4+6 da keseyi gördük Pazartesi günü de bebeği görmeyi planlıyoruz ama lekelenmem var evde yatıyorum raporluyum ve çok bunaldım 😞
shrbrk ya şu postu bos birakmasak keşke :) destek olmuş oluruz. benimki 6+3 bugun.. kalp atisini duydum. umarim suan iyidir 😊🤲
Sercio Merhaba daha çok yeni kahretsinki son adet günümü hatırlamıyorum doktor 5 yada 6 haftalik dedi ozamansa Mart annesimi olacağım 🙈☺️ Bilemedim 🤔
Esqes Sercio bu kadar üzülmenize gerek yok bebeğin ölçümüne göre zaten doktor kaç haftalık olduğunu söylüyor
Esqes secret006 beta değeriyle kese gözükmez son adet tarihinize göre4.- 5. Haftada keseyi görebilirsiniz