Bsralina Kışın değil de yazın kötüydi. Sıcakta terledikçe yara döktü kızım. Kışın üşütürüm diye korkma bence..18 Kasım da dogum yaptım , aralık ortasında kırkı çıktıç biz çıktık. Biraz kat kat giydirirsende sorun olmuyor. Zaten elini kolunu açamıyor ki. Kış annesi olmak çok güzel 🙏🏻🤰🏻 Şimdiki bebeğimde Aralıkta dogacak. Yazın daha zor inan..