Dezehs 1 saatir kasilmalarim var önceden dogum yaptım ama sanciydi şimdi kasilmalarim gelip gidiyor 5 6 dakikada 1 felan anlayamadım önceden öyle olup dogum yapan oldumu
sozer1 Dezehs bilgim yok ama ğstte kalsın post , kasılmanız nasıl oluyor tarif edermisiniz bide kaç haftalıksınız
madl41 Dezehs Kasılma en önemli Doğum belirtisidir . Ama suyun gelmeli , nişanın gelmeli çünkü Nişan rahim ağzını kapatan bi musku.Kasılmalar düzenli mi? Düzenli kasılma gerçek Doğum belirtisidir
Aylininzz Dezehs ben şuan yatış yapildi ilkten kasılmam oldu biraz biraz suyum geldi hastaneye bir ora bir bura geziom çokta açım
Dezehs madl41 canım 4 doğumda hiç nisanım gelmedi ondan.ama sancim başladı hiç böyle kasilmalarim olmadi ondan