Ileyda_12 Merhabalar dün post açmıştım sabah bi kahverengi akinti geldi dahada bisey gelmedi ama adet olucakmisim gibi hafif ağrım var test yapsam belli olurmu yerleşme gibi biseymi olmustur başına böyle bisey gelen varmı
Benanneyim Ileyda_12 benim de üç gündür kahve rengi lekelenmem oluyor bel kasık ağrım var halsiz 6 haftalık gebeyim
Ilknur_emin Bence git acile kan ver bulantim var gebelikten şüphelendiğim için birşey yapamadım de 1 saate çıkıyor sonuçlar
Ileyda_12 Ilknur_emin korktuğum için hiç gitmek istemiyorum adet tarihimide unuttum testte cıkmazmı acaba
Ilknur_emin Ileyda_12 ben o testlere çok güvenmiyorum birde bebek yeniyse kan testi yaptırmak daha iyi bence
Ilknur_emin Ileyda_12 gönlünü ferah tut balm bir defa yaşadın bu sefer yaşamazsın inşallah geçen sefer kaç haftalıkken kürtaj olmuştun
Ileyda_12 Ilknur_emin 9 hastalıktı ama 6.haftada gelişimi durduğu için kürtaj olmuştum insalah bidaha olmaz rabbim kimsenin başına vermesin