Bugun son kontrolm vardi 40 haftalik oldum.nts cekti normaldi.sonra altyan muayne 😱 dogum.odasini gorunce daha elim ayagim titremeye basladi burda okuyodum hep korkmayin saniyelik bisey diye saniyelikmiş gercekten ama o kadar canim acidiki bastim ciğligi 2 cm aciklik vardedi bu bu kadar acimisken dogum kim bilir nasil bisey dedim basladim.aglamaya cok canim yandi gercekten ben doguramam dedim ebe durumun cok musait bebekde cok kilolu deil dogurabilrsjn sakkn sezaryan dusunme dedi pzt ye kadar sancim olmazsa sezaryan olucam hic korkum yoktu şu ana kadar 😞😞😞