Kbra7777 Kızlar kafam çok karıştı bir doktora gittim 150 mg ecopirin verdi başka bir doktora gittim 100 mg ecopirin +4000 mg clexan verdi kafam karıştı sonucum da şu şekilde benimle aybı olanlar size doktorunuz [url=https://hizliresim.com/86PoJQ][img]https://i.hizliresim.com/86PoJQ.jpg[/img][/url] verdi lütfen yardımcı olun
Esosss Kbra7777 merhaba benim kanımda pıhtılaşma var ve 150 lik ecopirin ve oksapar iğne kullanıyorum göbekten canım
Tuba_ Kbra7777 merhaba bendede kan pıhtılaşması var ecopirin ve oksapar iğne kullanıyorum bugün kanamam oldugu için ecopirini kesti dokturum iğne kullanıcam 😢
Kbra7777 Tuba_ bende kanamadan korkuyorum bir arkadaşına öyle olmuş bana progestan da verdi iğne 5 güne bir ama kararsız kaldım
Neslihan22 Tuba_ bnde de kestiler 9. Haftada kanama yasadim sukur 17 haftalik olduk tek igneyle devam ediyorum sıkıntı etmeyin birsye olmaz
Tuba_ Kbra7777 progestan iğne bana bugün verdi kanamam oldugu için 5 gün kullanıcam ecopirini bıraktırdı birde kan sulandırıcı iğne göbekten vuruyorum Rabbim şifa versiin bize🤲🤲
Simaycan Bende sadece oksapar kullaniyorum ilk aylarimda lekelenme olmustu 100 mg coraspini biraktik ondan sonra cok gelmis
Kbra7777 Esosss 4+2 daha çok yeni öğrendim ilk inde kürtaj olmak zorunda kaldım maalesef pıhtılaşma yüzünden
Zambakzuzu Benimde kan pirtilasmam var 7 gundur coraspirin ve progestan kullaniyorum. 5+3 haftaligim bugunde igne verdiler ocsapar. Kesenin etrafinda biraz kanama varmis. Sizce bu kanama gider mi 5ci gebeligim hepde dusuk yaptim korkuyorum acikcasi
Neslihan22 Zambakzuzu gider hic kafani yorma 9. Haftada basladi bende kese cevresi kanama ama bana hapi kestirdi doktor tek igneyle devam ettik kanamayi arttiriyor hap suan 17 haftalik olduk 15. Haftada kanama iyice azapmisti ve dusuk riski yok artik dedi doktorum bil dinlenin ve su icin ben oyle yaptim
Neslihan22 Bnm iki gende var heterozigot coraspin 100+4000 igne kullaniyorum sizin 3 gende var ilac +igne dogru tedavi
Tuba_ Neslihan22 inşallah benimde bugün kesti inşallah bir sıkıntı olmaz biter gider az az geliyo kahve rengi wcye gidince su içiyorum su içincede korkuyorum wc ye gitmeye aah ahhh😢😢
Zambakzuzu Neslihan22 bebde coraspirini biraktim igne verdi. Progestana devam dedi. Bol bol yat dedi. Sizin dediginiz gibi su ic dedi. Hayirlisi olsun bakalim
Neslihan22 Kbra7777 siz igme +hap kullanin benim iki gende olmasina ragmen bu ikinci cocugum.bana ilk kizimdan sonra tekrar gebelik dusunursen 1 ay oncesinden coraspina basla demisti hamile oldugunu ogrenincede igneye baslayacagiz demisti doktoruma cok guveniyorim gittigim bolgenin en kaliteli doktorlarindan sukur sıkınti olmadan kizimi kucagima almistim darisi buna🙏