Oznur69 Otizm değil sanırım down sendromuna falan bakılıyor bildiğim kadarıyla.Benim doktorum ense burun kemiği ölçümünü kendi yaptı 2liye gerek yok dedi..4lü test yaptık kan alındı sadece,2li ve 3lü yapmadık.Yaptırma amacım da eğer bir şey varsa en azından önceden biliyor olmaktı,çok şükür temiz çıktı.Ben yaptırma taraftarıyım.Doktorum ne derse onu yaptım,bence doktor önerisi en önemlisi👍🏻