Tabiki kalp atışı çok önemli ama bu haftada doktor duymasa da görebilirdi sanırım kalp atışını ve kalp atışı varsa annenin bazı değerlerine de bakması gerekiyor. Glükoz tsh gibi. Bunlar ilk haftalarda bakılıp eksikliği varsa ilaç başlanması gerekebilir. Doktorunuz gebelik rutinlerini istedi mi bu da önemli bence. 12. Haftaya kadar bebeğin bazı sistemleri oluşurken bu değerlere bakılmış önlem alınmış olması lazım diye düşünüyorum. Yani 12 ye kadar çağırılmamasında mesele sadece kalp atışı değil bence