Gerçekten çok bunaldim sürekli doktor ileri bi tarihe atıyor doğumu Son gün 2 agustos dedi normal doğum görünüyor . Fakat çok sabırsızm sanki hiç dogmuycak gbi hissetmeye başladım havalar da sıcak dayanamiyorum sizler de durum nasıl rahatlamak için neler yapıyorsunuz😣😏