Merhaba kızlar 😓 ben bugün düştüm hemde bebegimin kontrol çıkışında merdivenlerden yuvarlandım sag ayağım ice burkuldu kalcamin uzerine düştüm esim kucagina alip ultrason odasina goturdu bebegimi hemen kendi doktorum ultrasonda bakti cok sukur sorun yoktu ama ayağımın çatlamış olma ihtimali yuksekti kendi doktorun kursun yelekle çekilebilirsin dedi hastanede cektirdik atele alindi kirik catlak yok liflerim esnemis muhtemelen ama icim icimi kemiriyor rontgenciler falan gebelikte cok tehlikeli olabliyor dediler ama kursun yelek koruyucu bi nebze dediler 🤦♀️ Genede atamiyorum kafamdan daha evel gebelikte rontgene girenler oldumu ve dogurup bi sikinti olmayanlar 🙏