9 haftalık gebeyim iki uç haftadır uçuk gibi dudağımın kenarında ve dudağımın üzerinde bide omuzlarımda aşırı sivilce olmaya başladı banyo yapmama rağmen hiç kurumaz tekrarlanır doktorum iki buçuk hafta önce 12 haftalık olduğunda gel dediği için doktora da gidemiyorum kaldım böyle nedeni neydendir cildim yağlıydı ama gebeyken daha azdılar 🤭