Ben 5+2 günlük hamileyim bu ikinci çocuğum olacak inşallah fakat bunda çok ağrım var bel ve rahmimde birde hiç yemek yiyemiyorum kızlar saat 11 de uyandım şuan saat öğlen dört oldu fakat ben hala bi lokma ağzıma koyamadım iştahım 0 korkuyorum bi yandan bebeğime bi zararı olur mu diye lütfen bana öneride bulunurmusunuz 😥