Akşam kabus gibi bir gece geçirdim, Rabbim bir daha göstermesin. 7 yıl aradan sonra kendiliğinden gebe kaldım ve 8+3 olduk çok şükür derken, saat 4 de tuvalete kalktım ve heryer kan, hemen klozete de kocaman bir pıhtı parçası düştü. Tamam dedim herşey bitti, sabah usg de bir mucize herşey normal, kese düzgün kalp atışı var ben şok. Bu şekilde yoğun kanama yaşayan var mı kızlar, hala kendime gelemedim. Proluton depot yapıldı ve progestan 200 MG 3*1 kullanıyorum zaten.