Cerenece Arkadaşlar merhaba 9 gün evvel gittiğimde kesemin 8 mm olduğunu söyledi. Kalp atışını ne zaman duyabilirim? Son adet tarihine göre 7 haftalık hamileyim. Sizce ne zaman gitmeliyim doktora?
35ilknur35 Cerenece doktor söylemişti bana Canım iki hafta sonra gel diye doktorun şu tarihte gel kalp atışını dinleyelim demedi mi
Esrayas01 Cerenece 2 hafta daha bekle canım ama stres yapma. Geç döllenme olmuştur. Benimde oyle oldu. 7 haftalıkken duyulmadı
shrbrk ben 6+1 de duydum. ama alttan duydum. ustten degil. birde 8mm dediniz ya. benim birhafta onceki 12 mm idi simdi ultrason kagidinda 0.47 mm yaziyoe 🤷♀️ anlamiyorum artik hicbisey