Melegimm19 Gozde5354 ben yaptırılması taraftarıyım eğer gizli şekeriniz varsa bunu normal açlık tokluk testiyle öğrenemezsiniz ve Allah korusun gebelik şekerinin bebeğe çok fazla zararı ve riski var bu ları göze alamam.Her diyorsanız ki ben sıfır şeker,hamur işi,pirinç vs. besleniyorum yaptırmayabilirsiniz 😊 https://www.instagram.com/p/BxA_EeaBu1V/?igshid=12gmm0eptslwf bir doktorun paylaşımı yazısınıda okumanı tavsiye ederim ❤
2lokummannesiii Gozde5354 yaptırma diyenlere de ki bebeğime bir şey olursa da sizden bilirim. Cahil insanları dinleme ve yaptır.
Esuyum38 Gozde5354 bence yaptırmalısın herhangi bi zararı yok bu testin olurda şekerin varsa bebeğine zarar verirsin ve çok pişman olursun yaptır için rahat eder en azından
Gozde5354 Melegimm19 şeker hiç tüketmiyorum denecek kadar az tüketiyorum zaten şekerle arası olan biri değildim ama tabi diğerlerini tüketiyorum 🤷♀️ İlk gebelik bir de yaptırmalı dımı ne olur ne olmaz ☺️
2lokummannesiii Melegimm19 güzel anlatmış. Ama maalesef forumda bile cahil insan dolu. Sanki çok bilgilelerde yaptırma diye akıl veriyorlar. Her gebelik şekerine bende yorum yapmaktan usandım. Yaptırmıcam diyenlere bile bir şey demez oldum. Biraz araştırsalar nasıl ağır sonuçları var görecekler ama. Buradaki yarin da çevrelerindeki cahil insanlara uymak daha kolay geliyor. Bazı doktorlar da problemli ama neymiş açlık tokluk bakacakmış normalse şeker yokmuş. Sanki çok biliyor da hastasını yanlışa yönlendiriyor anlamadım gitti.
Badevehande Gozde5354 şeker yalnızca tatlıda yada rafinede yok ekmekte pirinçte hatta meyvede aşırı şeker var bunlarda şeker katagorisine giriyor yani yaptır canım😊
Melegimm19 Gozde5354 tabiki her gebelik kendine has birincide çıkar ikincide çıkmaz veya tam tersi Allah korusun😊 tatlıda yok sadece ekmek,pirinç,meyve,meyve suları,hamur işi,patates..Bebeğimiz için yaptırmalıyız daha sonra pişman olmaktansa❤
Badevehande 2lokummannesiii ben post açtım iyi bir linç yedim yaptırmam diyenlerden Allah’a havale ettim ne diyim.
Melegimm19 2lokummannesiii cahil çok maalesef aynı kesim aşıyada karşı bizzat en yakınım kaynanam onu yaptırma bunu yaptırma diye karşı çıkmaya çalıştı bizim zamanımızda yoktu ne oldu dedi kaybettiği çocuklarının neden olduğunu sordum bilmiyorum dedi 🙄 cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zordur diye boşuna dememişler canım ben yinede uyarıyorum içim rahat etmiyor bir bebeğin sağlığı hatta canı söz konusu artık gerisi kendilerinin bileceği iş
Melegimm19 Elcinttk 22+3 um bende 24.haftada yapıcaz dedi doktorum doktorunuz daha iyi bilgi verir canım 😊
Gozde5354 Elcinttk ben de 23 deyim ebem aradı yarın gel şeker yüklemesi için dedi yani haftası var mı bilmiyorum 🤷♀️ Sağlık ocağında ebenize danışın
2lokummannesiii Melegimm19 ben neler olabileceğini de yazdım her şeyi. Bende gebelik şekeri var diyet yapıyorum çok zayıfmışım her şeyden yiyecekmişim böyle olmazmış 24 haftalıktan beri öyle cahil insanları çekiyorum anlatmaya bıktım meler olabileceğini. Ama hala anlamıyorlar. O kadar şeker içersek herkesin çıkarmış ama çıkmıyor işte. İnsanlar bunu anlayamıyor. Burdaki herkese yazmaya çalışıyorum. Ve cahillerin yazan kişileri doldurmasına engel olmaya çalışıyorum 😂😂
Essenn Gozde5354 sen yaptırma diyenleri dinleme 6 yıl tıp mı okumuşlar acaba ?? Bu bütün dünyada uygun görülmüş gerektiğinde yapılan anne ve bebeğin sağlığı için gerek görülen bir şey günümüzde herkes diyetisyen herkes doktor 😂 bende yaptırdım ailemde şeker hastalığı genetik olduğu için 75 gr yükleme yapıldı ki bende dikkat etmem bir gün öncesi baklava yemiştim :)) normal çıktı çok şükür bunun yemeyle içmeylede alakası Yok doktorun uygun görüyorsa sağlık ocağında yaptır canım
Gozde5354 2lokummannesiii o konuda çok haklısın zayıf olsan ye derler kilolu olsan ay ne kadar kilo aldın 🙄 hamileyken bile huzur yok bende çok zayıftım hamilelikte 9 kilo aldım çok fark etti gören ay sen ne kadar kilo aldın diyip moral bozuyorlar bende hamileyim ondan olabilir mi diye sert çıkıyorum sanki kilo almak yada alamamamak suç 🤷♀️
Melegimm19 2lokummannesiii yüzde doksanının değerleri niye normal çıkıyor acaba herkeste çıkarmış hey Allahım 😂kalan yüzde 10 luk kısmı tespit edebilmek için yapılıyor bu test.Cahillerle yaşamak zor anacım dağ başına kaçasım geliyor bazen 😂😂
Gozde5354 Prensesgeliyor doktorunla bu konuda hiç konuşmadık bir hafta sonra gidecektim kontrole ebem aradı yarın gel yapalım diye o yüzden sormak isterim ilk gebeliğim ve çok bir bilgim yok
Koza Gozde5354 merhabalar, ben daha az evvel yaptırdım hiçte büyütülecek bir olay değil inanın. Hemşirelerden rica edin bardağınızın içine limon sıkın ve bir dikişte için. Farketmiyorsunuz bile, sizi yoran aç kalıp şekerli içmek yoksa normal zamanda tatlı yiyince de yükleniyorsun vücuda. Yaptırılmali yaptırılmamalı olayi olmamalı bence çünkü yıllardır bu varsa elbet bir hikmeti de vardır yapıp en azindan üstünuzden atın bunu.. ilerde keşke dememekten çok daha iyidir.