Nzlkca Doğum için değil ama yaklaşık 2 ay önce babam için gittik. Acile.
resmen soyup soğana çevirdiler.
Gereksiz bir sürü test yapılmış babama. 2 saatlik acildeki sürecimiz 3 bin lira ile sona erdi.
babama helali hoş olsun ama bana soyguncu bir yer gibi geldi. Şahsen benim tercih edeceğim bir yer değil.
Maddi durumumuz çok şükür kötü değil.
Ama hastalarını soyulacak bir kurban olarak gören bir hastaneyi tercih etmem