Serez Hangi şehirdesiniz ?
İzmirdeyim ben burada tepecik eğitim araştırma hastanesinde genetik hastalıkları araştırma merkezi kuruldu daha yeni . Burada ücretsiz yaptırdım ben ama 15 gün oldu hala sonuçlanmadı :/ Amniyon sıvısı için de eğer Dr unuzun eli iyiyse hiç bir sıkıntı çıkmıyor diyorlar bebek hareketlerine bakarak iğne girişi yapılıp ona göre örnek alınıyormuş