Benimde aynı aç tok farketmiyor bi anda dönüyor başım böle kalbim pır pır atıyor sağlık ocağında falan tansiyon ölçtürdüğümde hep düşük çıkıyor bu zamana kadar sadece bir kere normal çıktı. Doktorum sizede dendiği gibi yüksekten kork düşüğe bişey yapamayız hamilelikte normal dedi. Bende öyle olunca uzanıyorum falan ama 2-3 saate anca kendime geliyorum