sozer1 doktor dine diyorsa o dur buradakilere doktordan daha mı fazla güveniyorsunuz.
yani heralde nst yorumlayacak kadar bilgiliysek bravo bize:)
yanlış anlama eleştiri adına demiyorum ama buradaki kimse sizin tahlil ve tetkikleriniz hakkında yorum yapmamalı.
Olur olmadık şeylerle bilgi kirliliği yapmayınız kendinize. Yine de siz bilirsiniz .