Kizlae ben pazartesi gunu ozel polikinlikde kan vermistim 6130 cikmisti. Dunde kesem goruldu. Bugunde devlete gittim kesemi gormedi kan aldi kab degerim 5055 cikmis. Cok korktum tekrar ozele gittim kesemi gordu. Kan degerleri farkli olabilir cikiyor boyle dedi. Sizibde basiniza boyle bisey geldimi? Saglikla dogun yaptiniz mi? Helal edin hakkinizi simdiden