Tuba_ Kızlar 6 haftalık hamileyim dün kahve rengi akıntım oldu kendi doktorum izinliydi yönlerdidiği başka doktora gittim baktı kalp atışı yok kesen yuvarlak değil sönmeye başlamış kürtaj olman lazım istiyorsan 1 hafta bekle dedi😢 Bugünde kendi doktoruma gittim kalp atışını duyduk kalp atışı var dedi bebekte var sadece kese arkasında kanama başlamış dedi iğne verdi artı bende kan pıhtılaşmasıda var iğne ve ilaç kullanıyordum ilaçı kesti iğneye devam et dedi ayretten progestan iğne verdi kanamayı durdurmak için başına gelen varmı böyle birşey dua edin bana ne olur 😢🤲
sevval55 Tuba_ banada oldu canım o kanamam söküldü sonra bitti içerdeki kan akıyor progestan keser kanamayı hic korkma🙏🏻
Ezgikara Tuba_ için rahat olsun , bol bol dua et..Stres yapma güzel düşün,kafanı dağıtacak şeylerle uğraş ..Hemen hemen aynısını ben yaşadım dün geceden bu sabaha “yiyecek ekmeği varsa bebişinin , sen ne yaparsan yap dünyaya gelecektir.”
Pinarynr Tuba_ kuzum 7. Haftamdayım hala hem kahverengi hemde normal geliyo birsürü doktora gittim herkes normal dedi düşük tehlikesi diye progestan verdi kimide 9 aya kadar kanama devam eder dedi bende anlamış degilim doktorları
shrbrk diger doktor niye oyle dedi ki yaa. ikiside okumadi mi. ikiside doktor degilmi. anlamiyorum niye boyle. :((
Tuba_ sevval55 yaa inşallaaah kese arkasında kanama var deyince korktum ara ara gekiyor yine wc ye gidince şimdi iğnemide vurdumdum ayretten progestan ilaçıda içtim Rabbim şifa verir inşallah
2202020 Tuba_ düşük tehlikesi oluyor 2 gün sonra kesildi kanama kalçana yastık koyup ayaklarını yüksekte tut dınlen benım 8 gün oldu etraftaki kanama durmuş ama 12 haftaya kadar istirahat ve progestan devamı dedi de çok geçmiş olsun
Ezgikara Tuba_ korkman çok normal ama korkuyla geçmiyor günler şuan için kanamam bitti çok şükür 🙏🏻 2-3gün sürdü..İnşallah bir daha yaşamam , kimse de yaşamasın🙏🏻 Senin ne durumda?
2202020 Tuba_ geçer Allah’ın izniyle çok zor üzüntülü durum anne için tekrar kalp atışını duyana kadar neler düşündüm neler yaşadım bi ben bilirim kendimi hep sağlıklıysa bana tutunur diye avuttum şükürki bebeğim iyi annelik bu yüzden zor olsa gerek ne fırtınalar kopuyor ınsanın içinde sağlıkla kucağımıza alırız inş strest yapmayın dinlenin 🐣
Mucize123 Bende hamılelıgımı ogrendıgımden beri kahverengi akıntım vardı özele gittim bana sureklı kese boş bebek olsa da ölür bılmem ne. Neler neler dedıler. Yerlesme kanamasıdır dedı. Gecıstırdıler en son devlete. Gittim hastanede yattım kanamam kesıldı
Tuba_ Mucize123 benimde şuan yok kanamam inşallah daha olmaam benim kese arkasında kanama başladı bakalım hayırlısı napalım 😢
Tuba_ Pinarynr ooof oooof inşallah bebeklerimizi sağlıklı sehatli kucagımıza almayı nasip eder Rabbim 😢🤲
1234446 Kızlar benimde bugün kahverengi akıntı geldi ama tuvalete girince geliyor normalde öyle akmıyor 6 haftalığım yarın doktora gitçem kalp atışını duyabilirmiyim
Kubra24 Kahverengi lekelenmenin olması genellikle hamilelik sürecinin başladığı anlamına gelebilmektedir. Hamilelikte kahverengi akıntı, gebelik başladığı süreden itibaren5-6 gün kadar sürebilmektedir. Döllenen yumurta rahme alınacağı için böyle bir akıntının yaşanması normal karşılanır. Korkulacak bir durum teşkil etmez
Tuba_ Kubra24 ama hemen doktora gittim kese arkasında kanama başlamış dedi bana iğne verdi bakalım nasip