Blackrose Kan testinde hemen çıkıyor canım bu kdr şüphede kalacağına bir kan testi ver derim bnde böyle çok heyecanlanırım adet olmadan kan verdim çıktı rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah hamilesindir
Ozgecaann Ahsenelif bence kafana takma 2 yıl denedikten sonra amaan kalamıyorum en iyisi tedavi olayım dediğimin ertesi ayı hamile kaldım ama boş gebelikti kürtaj oldum hiç korunmadık 5 ay yine dedim ki rast gele kaldım yine olmuyo dedim doktor 1 ay korun testlerini yapalım önümüzdeki ay tedaviye başlayalım dedi adet olunca çağırdı olmuyorum olmuyorum bir baktım korunurken kalmışım yani demek istediğim takma bu kadar kafana akılına bırak hooop kalırsın hemde ben polikistikliyim adet düzeni 0
Ahsenelif Ozgecaann gerçekten herşey kafada bitiyo ya takmamak lazım aslında ama işte o boşver amaaan moduna bi girebilsem
Suheda Ahsenelif ah canm ah ben tam 3sene sonra hamile kaldım en büyük sorum ne biliyomusin bunları hesaplamak o tarihlete göre mecburmus gibi yasamak.bunlari düşünmekten vazgectigin an olucak zor biliyorum ama insan psikolojisi işte hic bi sorunum yokmus 3sene sonra kendilinden oldu gercekten bu hesaplari biraktigim ay hamile oldugumu öğrendim
Ahsenelif Suheda onu bende düşündüm dedim sileyim şu adet takvimi programını telefondan ona baktıkça zorunlu kılıyorum çünkü kendimi aa bak bugun yumurtlama günü hemen birlikte olmamız lazım diye diye eşimi de sıktım artık zorunlu ilişki yaşıyorum resmen o program yüzünden
Ahsenelif Sabrszanne3535 tamam kuzum ona baktırayım inşaAllah ya hiç bilmiyodum bak doktorum bişey dememişti bununla ilgili bu doktorlarda az değil hee
MeryemKaragzEyibilen Canım benim iki arkadaşımında idrar testi negatif, kan da pozitif çıkmıştı. Kimi insanın idrarında çıkmayabiliyormuş. İnşallah hamilesindir ama bence bir kan testi yaptırmanı tavsiye ederim
Elif1147 Ahsenelif hiç bir problem yoksa tamamen stresten kaynaklıdır.adetlernde düzensizmiş tamamen stres çok etkiliyor.birde soğan kürü uygulamştm ben o ay hamile kaldım.eğer hamile değilsen bir denemeni yavsiye ederm
Esa Ahsenelif esinizde en başında sizinle beraber kontrol olması gerekirdi bu gibi şeyler neden hep kadına kalıyor anlamıyorum. zor olsada stresi bırakın birlikte olurken bebek düşünmeyin kafa rahatlığı cok önemli. Esinizde ananas suyu icsin hatta ikinizde içebilirsiniz internetten sperme olan etkilerine bakabilirsiniz. Ikinizde de hiçbir rahatsızlık yoksa vücudunuz henüz hazır olmayabilir. Bide birlikte olmak için yumurtlama gününü ve ihtimalin yüksek olduğu günleri beklemeyin. Onun haricinde birlikte olduktan sonra bi süre yatmanin kurlerin falan etkisi olduğunu düşünmüyorum afedersiniz çok az bi sıvı dahi olsa içinde milyonlarca sperm var giden gidiyo dakikalarca yatmaya bacakları havaya kaldırmaya gerek yok
Suhus000 Ahsenelif canım adet gününden itibaren onuncu günle yirminci gün arası gün aşırı ilişki öneriliyor sağlıklı bir gebelik için aklında bulunsun😏
Neslii Ahsenelif canim adetin duzensizlesmisse rahim bebek arıyor derler benim de oyle olmusti duzenli adetim duzensizlesmisti bir erken geldi bir gec geldi sonra hamile kalmistim yani hamile kalman yakındır