15+3 bende çalışıyorum uykum öyle ağır olarak gelmemişti ama iki gündür işyerinde gözümü açamıyorum umarım devam etmez. Yalnız bende aşırı yorgunluk oluyo uyumak değilde öylece otursam yatsam.. Tabi çalışıyoruz çok doğal. Sabah 6dan akşam 12ye kadar ayaktayım. Bünyem iyi kaldırıyor diyorum bazen günün 18saati yani. Kimisi ay çalışamam uykudan kafamı kaldıramıyorm ay midem bulanıyo diyip çekiliyo kenara 😁