Melegimveben inan ben de etraftan duyuyorum çok sinir oluyorum benimki hiç öyle değildi ben paniklemiştim hatta kese var bebek yok diye doktor gayet sakindi sekizinci hafta tekrar gel dedi hemen nasıl aldıralım diyorlar valla çok kızıyorum bazı doktorlara.. hepsi öyle değil ama daha baştan aldıralım hemen alalım vs diyenden koşarak kaçacaksın.