Kerem_alyadua DnzNhr bende almayı düsünüyorm bu seferde onu kullanalım doktr gerek yok diyor ama vitamin sonucta balık mevsimi değil
Cocomarshmallov Bende kullanıyorum bana biraz ağır geldi geceleri yatarken alıyorum doktorum doğuma kadar kullanıcaksın dedi
Zezey bende balık yağı kullanıyorum 3 aydan beri ve gün aşırı içiyorum yani birgün alıyor birgün almıyorum. bebişin kilosu yerinde ben değil bebek alsa hepsi ona gitse daha makbul geçer 😂
Ayzaninannesi Kerem_alyadua canım tek fiyatını bilmiyorum benim 2 tane daha ilacım var onlarla beraber 110 115e falan denk geliyor tek başına çok pahalı değildir yani