Merhaba hoş geldin kadın Doğumda ilk Serdar şene gittim ama şuan senelik izinde daha yeni Onur dalay a gittim oda iyi doktor level var birde orda da Sibel hanıma gidiyorum hepsinden memnun kaldım. Ama bu doktor seçimi çok değişken şansın ve enerji tutmasıyla alakalı sanırım inşallah hayırlısını bulursun 🙏