Mutlulu Badevehande benimde öyleydi canım tuzlu ayran ,tuzlu salatalık domates yiyorum biraz kafam kalkıyo
Duuyguum Badevehande olabiliyormuş hAmilelikte tansiyon düşüklüğü ama dikkat et yalnız kalmamaya çalış tatlım
Mutlulu Badevehande tansiyonun düşük olması yüksek olmasından iyi dedi sağlık ocağındaki ebe. Ama bi doktoruna yada sağlık ocağına git istersen cidden insanın kafası kalkmıyor
sirinalya1 Badevehande benimde hep 10a 4 çıkıyor kendimi kötü hissettiğimde tuzlu ayranla toparlanıyorum onun dışında bazen düşük olduğunu hissetmiyorum. Ama yemek yemek de önemli az az ve sık sık yersen tansiyonun normale dönebilir. Ben 4 ve 5. aylarımı böyle çok rahat atlatmıştım çünkü ağzım hiç boş durmuyodu her şeyi yiyodum😁
Badevehande sirinalya1 bende boğazıma düşkünüm canım 22 ye kadar 8 kilo aldım😂 az yemiyorum da belki kışlık konserve yaptıgım için bu hafta beni yormuştur🤔
Badevehande Mutlulu Polikinliğe gittim canım sağlık ocağı uzak biraz ilaçta vermiyor doktorum bende serum vuruldum dün
19401940 Canım benim de sürekli düşüyordu doktora gittim hamilerde düşük tansiyon iyi olur diye yüksek tansiyon kanama yapar zaten , korkacak birşey yok içiniz rahat olsun
Tuyu Badevehande senin 90/50 yine iyi benim hep 70/40 düşün artık sen halimi :( çok tuzlu yiyincede ödem oluşuyor.allah yardımcımız olsun. Benim az kaldı son 48 sezeryan olacağım için sanırım son 38 olacak
Zeynepca Badevehande Evett. Benim gebelikten öncede düşüktü genelde 9/6 falandr ama dün 7/4e kadar düştü.. Bişeler yedim biraz topladm😔
Minifasulye Badevehande hamilelikte 9-5 tansiyon normal değerdir. Kafanıza göre fazla tuz tüketmeyin derim,doktorunuza danışırsanız daha iyi olur.
Badevehande Minifasulye göz kapaklarımı kaldıramıyorum ama normali 11 e 6 falandı doktoruma da dicem tabi
Hayat16 Badevehande aslında büyük tansiyonla küçük tansiyon arasındaki sayının büyüklüğü sebebiyle öyle oluyor. Yani 7 4 ‘dense 8 4 daha da çok etkiliyor.