nesly Merhaba kızlar 13+3 haftalık hamileyim. Bebeğin cinsiyeti ne zaman belli olur bilmiyorum. 14 hafta olunca doktora gitsem mi ? Sizin cinsiyetler ne zaman belli oldu çok merak ediyorum 😋
ozgesoy28 nesly normalde şuan bile bellidir ama doktorların çoğu 17 18 haftaya kadar demiyo mesela ben 11. haftama yeni girmiştim ki erkek dedi tesadüf gittiğim bi doktor kendi doktorum da 17e kadar hiç bişey demedi 17 bitecekti erkek dedi
YeniAnnecik nesly benim doktorum da demiyorum aslında ama kocam tam bı kız çocuğu delisi 🙈 13ncu haftada gitmiştik kıza meyilli dedi 17nci haftayı bekleyip tekrar gidicem 🐣💖
DeryaKaragc Haftada doktorum tahminde bulundu 16. Haftamda netleşti canım zaten seninde az kalmış birazcık daha bekle insan çok heycanlı oluyor ama 😊
Nur55 Git canım 14 de net söylüyorlar şüphe payı olsa da benim 13 de bi kız bi erkek dediler 14 de kesin erkek dediler
Mirzaveben Bana da 12 de kız dediler ulturason da bebeğim bir hafta önden gidiyor şuan 16 haftalığım haftaya randevum var bende meraktan çatlamak uzereyim🤗🤗🤗