Semanurakyel Kızlar merhaba ben samsun Doğum evine gidiyorum doktorum 10 gün sonra gel 3lü testi yapalım dedi ama gittiğimde mi yapıcak yoksa yönlendirme yapıp başka güne gün mü vericekelr bilen varmı acaba 🙄
defne55 Semanurakyel gittiğinde yapar galiba canım ben 3lu tarama yaptırmadım ama oda kan testi ve ultrasonla bakmayla oluyo diye biliyorum
Hem25 Semanurakyel bende 3lü test yaptırmadım benim doktorum 55 yasında bayan deki ben kendi cocugum zamanında yaptırırdım 3lü teste simdi luzum yok ikili test yetiyor dedi yapmadı
defne55 Semanurakyel dediğim gibi canım ben yaptırmadım o testi bilmiyorum ama ikili testle aynısı diyorlardı eğer aynısıysa gittiğin gün yapıp gönderir
Semanurakyel defne55 teşekkür ederim canım ben herhalde detaylı ultrasonla karıstrdm onda başka güne veriyorlardı sanırım
Semanurakyel Hem25 benım dıktorum ense kalınlığı normal deyip ikili istemedi 3lü yaparız dedi o yüzden 3lğ yapılcak