Gonul_hanm ben 15 gün önce spinal sezeryan oldum, çokta korkuyordum hem normal Doğumdan bende sezeryandan kendi isteğim ile sezaryan istedim çok şükür hiçte problem yaşamadım:) benim tavsiyem genel anestezi olma ama lokal anestezi olmanı tavsiye ederim zaten ameliyat esnasında panik yaparsan hafif sakinleştirici veriyorlar narkoz etkisi olmadığı içinde ağrı ile uyanmıyorsun. Ameliyattan sonra ise baş ağrısı olur demişlerdi gün 2 kahve içtim hiçte baş ağrımda olmadı.16:30 da ameliyata alınmıştım 18:00 de çıktım gece de yürütmüşlerdi hiçte ağrı yaşamadım :) sadece uzandığında başkasının desteği ile bir hafta kalkıyorsun yani elinden tutmalarını istiyorsun onun dışında tüm ihtiyaçlarını kendin karşılıyorsun:) benim ilk Doğumum du 2. Yi düşünürsem yine aynı yöntemi tercih ederim :) hiç korkma benim gibi de korkudan ağlayarak girme ameliyata sonra gülersin haline :))