Ebrarebru Kizlarr bgun 14+4deym cinsiyet ogrenmeye gitcem cok heycanliyim😍 sipamiz oncekilerde gostermedi kendini iki doktor erkege bi doktor kiza benzetti tahminleri alayim ?🧿
ozbek Ben 15+1 benim ki hala belli olmadı pazartesi gidicem bakalım inşallah belli olur bende çok heycanlıyım 😍🙏🏻
Nar Benim 12+4 kez kıza benziyo dediler dün güttüm 14+2 ydi kesin erkek dediler ama hala emin olamadm doğrusu