Yesimeliz Ciddi kabizlik sikayetleri ile gittigimde genel cerrah prebiyotik onerdi kizlar. Bunlarin hap olarak toz olarak kullanimlari var dedi. İcinizde kullanan varmi? Kadin dogumcuya danisarak?
Bertevc Yesimeliz benim multivitaminim ayrıca probiyotik içerikli, doktorunuza danışıp o vitaminden kullanabilirsiniz ben yararını gördüm, Vinalac tablet
SecilD Yesimeliz ben kullandım canım. İshaldim doktorum verdi suyun içine katıp içilen. Sonra da düzeldim çok şükür
lokumveannesi Yesimeliz benim de çok ciddi kabızlık şikayetim olduğu için multivitaminimi vinelac olarak değiştirdik. Doktorunuza sorup bunu kullanabilirsiniz. Benim problemim çözüldü
Pelinak Yesimeliz 3. Aydan sonra yaşadığım kabızlık şikayetinden dolayı doktorum verdi gutfeel hap olanından aldım ben ama içmek istemiyosan kefirde tüketebilirsin ben şuan öyle yapıyorum