Mlssa Sati Ben öğrendim 13.haftada kesin dedi doktorm ama direk gösterdi kendini ve doktorun cihazı cok iyi.Özele gidiyorsanız bebek saklamazsa bence öğrenirsiniz ama 100%100 demezse diğer kontrolü beklersinz.🌸