[silindi] allah allah n11 de hamile yastıgı yazın cıkar karsınıza. 64.90dı fıyatı, yalnız su konuda uyarayım içi elyaf bu yastıgın. Bırde ole puf puf gelmıyor cok kabarık degıl yanı . Bana sorarsan ben memmunum alınabilecek bır yastık yararı cok var. Bırde elyaf memlekete gttgımde sıcaklardan dolayı benı yakmıstı fakat sımdı kendı evımdeyım burası cok sıcak olmadgı ıcın sorun yasamıyorum.