RabiaYusuf Mrb kızlar yaa doktora gittiğimde bana böbreklerimde bebekten dolayı açılma olduğunu söyledi.. 1,5 cm idi . . takibe alıcanı söyledi yaa bu durumu yaşayan varmı??? Açılma olursa ne oluyor :(
Ozge3747 RabiaYusuf Benim de böbreğimde genişleme var canım. Bu istenmeyen bir durum. Çok fazla ağrı olması erken doğumu tetikliyor ileri seviye büyümelerde böbreğe stent takılması gerekşyor. Ağrın olmaması için bol su içmelisin, asitli içeceklerden uzak durmalı ve büyüme olan tarafa yatmamalısın.
BirVeraAnnesi35 RabiaYusuf 2 hafta önce ağrıyla gittim bende banada böbreklerin genişlemiş dediler son evredeydi ama taş varmış bende sizde yoktur inş 2 gün önce stent takıldı böbreğime ama dediğim gibi taş vardı ve tıkadığı için birde bebek baskısıyla genişlemiş doktor bol su ve ağrıyan böbreğinin üzerine asla yatma demişti ılık havlu koy böbreğine demişti asla üşümemesi gerekirmiş
RabiaYusuf Mutluana evett o farketti yani şüphelendi önce sonra benii başka birisine yönlendirdi o baktı böbreklerime sonucunuda dr gösterdim
BirVeraAnnesi35 RabiaYusuf aman maşallah de çünkü ağrısı bir insanın katlanabileceği boyutlarda değil ben en son kendimden geçmiştim ağrıdan çok dikkatli beslenin suyu çok tüketin 24 haftalığım
RabiaYusuf Ozge3747 hmm anladıım canım teşekkür eederim haftaya tekrar gidecem kontrole sorayım bi hangi böbreğim diye bide daha çok genişlemişmi diye. Valla sürekli su içiyorum zaten diğer içecekler alerjimden dolayı yasak istesemde icemiyorum
Ozge3747 RabiaYusuf Umarım çok fazla ağrın olmaz çünkü 28 haftaya kadar katater takmayı da riskli buluyorlar.
RabiaYusuf BirVeraAnnesi35 yaa bende 24 haftalığıım . . suyu bol tüketiyorum zaten işimden dolayıda süreklii su icmeliyiim sü icmeme gibi bir şansım yok neredeyse :)
Ozge3747 Haticefirat mecbur kalınca, böbrekteki büyüme çok fazlaysa sınırı geçtiyse ve çok ağrı varsa erken takıyorlar. Onun dışında beklemeyi tercih ediyorlar. Umarım siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi.